måndag 15 oktober 2012

Lägesrapport

från en allt piggare kvinna.....

Läkningen fortskrider, ännu en bit kvar. Men har kunnat börja promenera lite kortare turer och köra lite bil. Blir nog att införskaffa en automatväxlad kärra nu. Har funderat på det länge men det känns på något vis som om det är dags nu.

Sjukledigheten blev förlängd idag, saker och ting har inte riktigt växt fast ännu och jag får ordentligt ont om jag rör mig för mycket. Tror också jag har fått lite abstinens nu när jag inte tar värkmedicin längre. Jag som alltid sovit gott om nätterna ligger nu och kan inte somna. När jag väl somnat så vaknar jag titt som tätt av mardrömmar och svettas eller fryser om vartannat. Bah, sån´t blir man lätt sur av.

Har haft riktigt vackert väder här idag, solen sken och det var -4° i morse. Vintern börjar närma sig, tyvärr.
Var en sväng till pappas grav för att plantera lite nya höstblommor. =(

Nu tror jag he var ti pissågaligg. Natti natti allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar